miercuri, 26 aprilie 2017

Viaţa Ta E Clădită Din Lucruri Mărunte Şi Amintiri Frumoase

Nu lucrurile extraordinare sunt cele mai importante în viaţa, ci mai degrabă lucrurile mărunte și oamenii care te înconjoară. Şi pentru ca momentele să aibă importanţă, TU, trebuie să fii prezent în ele.

Toate lucrurile mărunte, dau farmec vieţii. Şi dacă încă nu ştiai asta, înseamnă că nu ai trăit cum trebuie. Cu toţii suntem înclinaţi să credem NU ceea ce este adevărat, ci ceea ce ne place!
Trebuie să ştii că nu lucrurile extraordinare sunt cele mai importante în viaţa ta, ci mai degrabă lucrurile mărunte și oamenii care te înconjoară. Detaliile mici sunt întotdeauna cele mai importante. Ele te ajută să îţi dezvolţi sentimentul de umanitate şi de compasiune pentru semeni tăi.
Atunci când te trezeşti alături de persoana iubită, când râzi incontrolabil, când faci o conversație pe la 3 dimineața, când vezi un apus de soare fantastic sau chiar dansul de unul singur din faţa oglinzii. Toate aceste lucruri mărunte şi prosteşti, te îndeamnă să iubeşti viaţa mai mult. Importante sunt toate detaliile mărunte care ne mențin în viață zi de zi. Evident, a arăta bine, a urma o dietă, a merge la sală, a fi foarte eficient şi productiv la locul de muncă sau a încerca să câştigi cât mai mult, sunt obiective minunate. Dar, fii sigur că lipsește un lucru important. Emoţia de a trăi. Trebuie să aduni amintiri frumoase, momente emoționante şi mărunte. Şi pentru ca momentele să aibă importanţă, TU, trebuie să fii prezent în ele. Trebuie să râzi ca şi cum astăzi ar fi ultima ta zi, să dansezi ca şi cum nu te vede nimeni, să săruţi mai pasional, să miroşi o floare ca şi cum ar fi prima oară, să fugi desculţ prin iarbă sau să simţi ploaia în loc să fugi de ea fiindcă te udă.



Cândva demult, într-un vis frumos, mergeam pe plajă pentru a-mi găsi inspiraţia şi liniştea. Îmi plăcea nespus de mult să mă plimb pe plajă. Într-o zi, în timp ce mă plimbam de-a lungul ţărmului după o furtună, am observat în depărtare silueta unui om care părea să muncească ceva. Gândul că cineva munceşte pe plajă, m-a făcut să mă întrebe oare ce se întâmplă. Crezând că omul are nevoie de ajutor, m-am grăbit să mearg mai repede. Dar când m-am apropiat, am văzut un domn care se tot apleca şi se ridica. Culegea stele de mare de pe jos, aruncând-le înapoi în ocean. Pe jos, zăceau zeci de mii de stele de mare, aruncate de furia furtunii care tocmai se terminase. Domnul culegea câte o stea de mare de pe ţărm şi o arunca înapoi în ocean. L-am privit foarte contrariat şi l-am întreabat:
- Nu te supăra, de ce arunci stelele de mare înapoi în ocean?
- Pentru că soarele este sus pe cer şi dacă nu le arunc înapoi vor muri în câteva minute.
După câteva secunde bune de gândire, l-am întrebat:
- Plaja asta se întinde pe mii de kilometri şi e plină de stele de mare. Ca să nu mai zic că sunt mii de plaje ca asta. Ceea ce faci tu nu îmbunătăţeşte situaţia cu nimic. Contează pentru cineva?
Domnul, s-a aplecat şi a cules de pe jos o altă stea de mare.
Aruncând-o înapoi în ocean, se întoarse spre mine zicând:
- Contează, pentru cea pe care tocmai am aruncat-o în apă!

Cea mai sigură cale spre bucurie, este să cauţi să faci o bucurie altuia!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu