miercuri, 5 aprilie 2017

Gusturile Muzicale Personale Evoluează În Timp

Muzica este o lege morală. Ea dă suflet universului, aripi minții, zbor imaginației și farmec vieții.

Gusturile Muzicale Personale Evoluează În Timp
Fără muzică, viața ar fi o greșealăspunea Friedrich Nietzsche.
Muzica este terapie. Muzica atinge oameni.
Conecteaza oamenii în moduri în care nici un alt mediu nu poate.
Atinge corzile inimii si acționează ca un medicament.
Logica spune că orice în lumea asta, este într-o continuă dezvoltare, într-o expansiune.
Eu cred că la fel e şi cu muzica.
Gusturile evoluează, se dezvoltă, se extind, se rafinează.
Greu dezvolţi singur gusturi muzicale.
Asta pentru că suntem influenţaţi întotdeuna de ceva sau cineva.



Gusturile Muzicale Personale Evoluează În Timp

Uneori suntem influenţaţi de orice, amintiri, prieteni, emoţii, familie, pierderea celor dragi, etc.
Atunci când ştii sigur că nu mai asculţi ce ascultai pe vremuri, poţi susţine cu tărie că ai evoluat.
Eu pot să mă gândesc la orice atunci când ascult piesa asta.
Deşi pe vremuri, mi s-ar fi părut ridicol să ascult asemenea piese.
O bucată de simfonie modernă ce mă poartă în interiorul fiinţei mele unde aş putea să fiu calm, să urăsc, să plâng, să râd, să fiu deprimat sau fericit.
Fiecare simte diferit.
Ideea e să simţi ceva.
Acolo unde cuvintele eșuează, muzica vorbește.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu